Alla inlägg under november 2011

Av Annelie - 27 november 2011 19:04

Jag är bara hemma och njuter!

Tala om att jag har sovit gott inatt!

  

 

Av Annelie - 25 november 2011 13:50

Visserligen får jag bara vara hemma en vecka så ska jag tillbaka till käkkirurgen, men jag får en hel vecka i min egen säng. UNDERBART!

Idag har vi ökat dosen igen känner mig lite trött och sliten, men det lagar sig till om ett par dagar.

Till veckan ska både tandhyginist, dietist och sjukgymnastiken köra igång och det blir på Sunderbysjukhus. Det blir mycket åka och fara tur är att det finns söner, släkt och vänner att "sällskapa" med. Jag klarar mig nog inte riktigt på egen hand, men vi får väl se.


Av Annelie - 24 november 2011 17:12

Hurra!

Jag får komma hem på lördag!

Jippi, tänk att få sitta egen soffa!


Av Annelie - 24 november 2011 07:59

Jag vill hem!


Ja,ja jag vet att det är lika bra att dom fixar tänderna först, men det är så långtråkigt att man mår illa ibland. Gårdagen började med illamående, men när jag hade sovit en stund och duschat så blev det lite bättre. Men bäst blev det när kära syster Karin och kära svåger Jan klev in genom dörren   blev så glatt överraskad så jag tog till lipen, fick alltså gråta av glädje och omsorg och inte av oro och ledsamheter. Dom bjöd på lunch i entrehallen, gott med något annat än micromat. 


Idag händer det inte något mer än höjning av remoludinet, alltså pumpmedicinen. 


CU! 



Av Annelie - 22 november 2011 20:11

Det har inte hänt så mycket idag, för hos tandläkaren blev det som bekant ingenting gjort.


Jo, jag och min favoritsyster har varit på biblioteket och lånat ljudböcker, det ska bli en ny rolig erfarenhet och framför allt något att göra när man inte somnar. Jag tror att sömnen inte infinner sig för att jag är för lite aktiv i både kropp och hjärna.


Min medsyster och hennes man härifrån Umeå har varit och hälsat på, det var riktigt trevligt!



Natti, natt...

Av Annelie - 22 november 2011 08:50

Käkkirurgen får ta över, så det blev inget gjort idag. Det är ett helt gäng tänder som är ledsna, som alltså ska dras ut med hjälp av en lätt sövning och det är ju bra. Hade bara önskat att allt detta var över för jag gillar inte att leka med vitrockar  !


Kram och tack till alla som var med mig i morse!

Av Annelie - 22 november 2011 01:55

Jag ska till tandläkaren kl.08.00

Tänk på mig då!

  

Av Annelie - 21 november 2011 15:12

Ja då var det måndag eftermiddag och det har väl inte hänt så mycket sen sist. Doshöjning i pumpen, varit utan internet (det är inte kul), fått järn i dropp, influensa sprutan har jag också tilldelats ja vad mer kan jag säga... inte mycket.

  


Jo min kära mor och far var här i lördags, köra ändå ifrån Luleå, nog är dom goa. Dom bjöd mig på middag i restaurangen vid huvudentren, jag "tröck" i mig ett kebab mål och gott var det. Jag kunde helt enkelt inte låta bli!

  

Förövrigt har jag haft glädjen att träffa "familjen" idag, dom inger mig ett lugn. Det är härligt med bra människor runt om sig!

  

Annars så sover jag mycket, snutt vis här och där. Jag tror att jag blir mer trött av Remoludinet i pumpen än testmedecinen som jag åt förut.


zzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards