Alla inlägg under december 2012

Av Annelie - 28 december 2012 20:21

För återkomma till Julafton så firade vi den hos kära syster och svåger i Boden, kanon gott julbord som vanligt. Dom har en text på väggen i köket där det står att det är kryddat med kärlek och det är verkligen sant. Vilka som var där? Jo det var jag, Lelle, Johan, mamma, pappa och värd paret plus dotter, vi hade det supertrevligt som väntat.

Nu väntar ett lika trevlig nyårsafton på samma plats, nice! För en gångs skull ska vi stå för en av rätterna och det blir förrätten, men jag avslöjar inte vad vi ska göra.

Annars då? Egentligen har inget hänt, jag har plockat och ändrat lite i skåp och lådor. Nu börjar jag vara nöjd förutom att vi inte hittar någon soffa, det är svårt! Vi vet inte riktigt vad vi ska köpa 3 + 2 eller 3+1+1, nå vi får väl se.

Idag har jag bara legat på soffan, har haft "fördjävla" ont i magen, klarade inte ens att gå till Jens och Madde för en hockey kväll. Nåväl det är bara brocket som bråkar det blir bättre imorgon, hoppas jag!




Varje utgång är en ingång till något annat.

Av Annelie - 24 december 2012 23:44

JAG BARA LER!

Av Annelie - 23 december 2012 23:36

Sitter i tv-rummet i våran nya bostad och spelar bingo-lotto med min fina familj. Imorgon är det julafton och gubben och jag har köpt julklappar för första gången på länge ;) , som regel har det blivit pengar men förra året hittade Tomten inte alls hem till oss. Alltså känns det extra bra iår att glädja sina unga vuxna med en liten klapp, nu håller jag tummarna för att det blir bra.

Kramar och God Jul till er alla <3

Av Annelie - 21 december 2012 12:03

Lever och mår bra i vårt nya hem!
Känns fortfarande bra!
Nästan allt iordningställt!

Kramar till alla!

Av Annelie - 17 december 2012 00:43

Jag är hundra procent säker på att vi gjort rätt när vi valde att sälja huset och flytta till hyreslägenhet, det känns otroligt skönt och gemytligt. Vi har fixat och donat i flera dagar, NU börjar det ta form och se ut som ett hem. Vidare kan jag bara berätta hur skönt det är att rensa bort allt skrot man dragit på sig, 4 släp till kronan (återvinningen) och ett till på väg.

Det känns helt rätt att starta en ny era, ut från huset med buller och bång, jag vill starta en ny frisk epok i vårt liv.

Förresten blev vi med Mitsubishi idag, fin 00:a. Ja där sa jag det den ska få heta noll-nollan (tror jag)! Det blev en sådan där Sandmans hysterisk, panik, rolig och tokig affär. Nå värre saker har vi gjort i våra liv!

Men "hörrninini" kom och hälsa på det finns alltid en skvätt kaffe att få (ja,ja Janne jag hörde vad du tänkte)!
Forellgränd 18! VÄLKOMMNA

Av Annelie - 13 december 2012 13:01

Men flytt stressar!

Kramelikram

Av Annelie - 13 december 2012 12:28

Oj, oj, oj...

Ja!

Av Annelie - 11 december 2012 22:02

Japp då var det klart! Våran nya adress blir Forellgränd, jösses så skönt. Längtar!

Kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards