Alla inlägg under juni 2013

Av Annelie - 29 juni 2013 22:17

...och fort gick det från den ena timmen till den andra! URINVÄGSINFEKTION! Skit oxå, varit jouren och fått utskrivet penicillin. Jaja det är bara att utstå, men jag har aldrig varit med om att det gått så fort.

En till hit eller dit vad spelar det egentligen för roll om det bara inte hade svidit så förba...t!

Av Annelie - 27 juni 2013 20:24

...ni! Hallå! Saknar er!

Av Annelie - 27 juni 2013 14:06

...en kväll med sol och blåst!
??
Igår kväll vart det ingen tv kväll,
däremot blev det en kväll med brudarna.
Av en händelse hamnade vi på BBB
vilket var "himskans" trevligt.
En pilsner med ett härligt gäng
innebär mången skratt men
även allvarliga snack.

Tack tjejer!






Av Annelie - 22 juni 2013 12:34

...midsommarafton sitter jag och min gubbe och konstaterar att vi är ett väldigt härligt gäng. Skulle önska att mina solstrålar från Stockholm också var med! Sen hälsar jag till alla andra som jag gärna skulle varit tillsammans med för alla ryms inte på altanen!

Ett stort tack till värdparet som ytterligare i år gjort succé, miljoner kramar från min gubbe och mig.

Kramar även till Stefan och Sascha som kom från Umeå och firade med oss!

Sen har vi då Anki, Anders och goldenretrivern Neo som ytterligare iår ville vara med oss.

Vidare säger jag bara Johanna! Våran prinsessa som bor i Ö-vik, alltid trevligt att diskutera med.

Många sommriga sommar kramar till er alla där ute i världen!

Av Annelie - 20 juni 2013 13:00

...till det andra!
I måndags 17/6 var jag på möte med jobbet, försäkringskassan, jag och Kina var med som ett par extra öron.
Vad kom vi fram till?
Chefen ska hålla koll på någon annan sysselsättning och
öppna en kommunikation med företagshälsovården om min situation.
Själv tror jag tyvärr inte på mattants jobbet som framtid för mig
utan kanske något som är lättare.
Jag kan inte riktigt lita på min hand som har 2 fingrar "bortdomnade",
en skadad sen tiden på TIVA.
Sen är jag så darrhänt att det kan bli svårt att servera dom små!
?
Vidare kommer jag inte igång med träningen på grund av brock eländet under stomin,
plus att andningen inte alltid blir rätt i och med att halva diafragman är lam.

Nå väl jag har i alla fall livet i behåll
och det är det jag måste fokusera på!


Av Annelie - 20 juni 2013 12:39

min fåtölj och funderar på att kamma mig!
Eller inte!

Av Annelie - 12 juni 2013 11:08

Av Annelie - 12 juni 2013 11:06

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards