Alla inlägg under juli 2013

Av Annelie - 27 juli 2013 10:43

Vi sitter och tar oss en öl på O'Learys och väntar på avgång till Landvetter, Göteborg.

Av Annelie - 27 juli 2013 05:49

...och Sahlgrenskauniversitetssjukuset får i dagarna celebert sällskap, jag och gubben skall dit en snabbis.

Av Annelie - 26 juli 2013 19:18

Ohh vad kul! Jag ska få barnbarn och dom säger att det blir en liten tös. Lagom till jul tittar hon ut, vilken fantastisk julklapp.

Av Annelie - 19 juli 2013 10:26

Jag har åter igen fått urinvägsinfektion, eller så blev jag inte av med den sist. Vet inte om jag tycker detta är så kul! Nu räcker det!

Nu har jag båda Stockholms brudarna här och njuter av deras tillvaro, det är så mysigt.

Av Annelie - 14 juli 2013 12:21

...hade varit enkelt att skylla på, men när jag frågade doktorn små log han åt mig och sa - med 0,3 promille i blodet så kan man inte ha förgiftning. Nå då kanske det var matförgiftning, sommarkräksjukan, Johans förkylning eller något annat spännande. Jag hade sådan hemsk och då menar jag vansinnig huvudvärk som till slut gav med sig med hjälp an intravenöst morfin som jag fick i två omgångar efter försök med vanliga värktabletter. Jo alltså - jag tillbringade 12 timmar sovandes på geriatriken natt och dag på fredag, jag säger bara fy vad jobbigt många "gamlingar" har det. Jag hörde många höga ångest skrik och förvirrade tjut om att dom inte visste vart dom var (och mycket mer) jag hoppas att de mina slipper sådana trauman på ålderns intrång.

När jag då kom hem åt vi middag och sen sov jag "typ" 13 timmar...


För att återgå till torsdagskvällen när vi var på hamnfestivalen och "busade", jag säger bara - alltid lika kul att träffa kändisar! Ojojoj kan räkna upp massor men med risk för att missa någon så gör jag inte det, men ni som läser detta och känner er träffade så är det sant - ni är UNDERBARA! Kan vi inte bara bestämma en dag och träffas någon stans, kanske där det går att elda, grilla och sjunga. Vi kanske helt enkelt skulle träffas vid Trolltjärn? Där finns det beachvollyboll, fotboll, bad, grillplats och bussförbindelse, någon som tror på idéen? Hör av er...

Och ops så ramlar det dit någon med gitarr!

Kram

Av Annelie - 7 juli 2013 12:23

...middag och kväll tillsammans med la Familia!
Jag & gubben
Jens & Madde
Biggan
Johan
Philip (Maddes bror)
&
Stig (Maddes morfar)


(Ingela saknas)

Det är inte alla som klipper gräsmattan med kökssax!

Av Annelie - 5 juli 2013 20:47

Hedlund, våran kompis var hem över dagen, just bara fram och tillbaka. "Himlars" vad kul att träffa honom, han är annars på rehab i Stockholm efter en hemsk skoterolycka. Men som sagt var tack och lever han och kommer trolig vis att gå och stå på sina egna ben så småningom, just nu rullar han rullstol.




Tog även prover på förmiddagen, både dom vanliga till Sahlgrenska och ett till Sunderbysjukhus angående om jag fått nog med skydd mot hepatit. Det hör till att bli vaccinerad mot både a och B när man är transplanterad!




Nu sitter jag och laddar för Stockholms Biggan skall anlända!
OHHHHH vad jag har saknat henne!

PKK

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards