Alla inlägg under augusti 2013

Av Annelie - 27 augusti 2013 15:34

Besviken, arg och ledsen på sjukvården!
Blir nog inte fri brocket förrän "typ" november!

Av Annelie - 25 augusti 2013 19:59

Tänkte visa hur snygg jag blir på magen efter en sväng på Bodens skördemarknad,
FATTA hur ont jag har?
För er som inte vet,
jag har alltså ett brock under min stomi.
Det röda på toppen är tarmen och
R:et som syns ner till, det som ser ut tom ett T är alldeles vid naveln.
Till slut en liten bajs plopp!

Less!

Av Annelie - 19 augusti 2013 11:16

Just precis så känner jag!
Sitter och äter frukost i min fåtölj i vanlig ordning!
Funderar en stund!
Tänker att trots allt är jag lyckligt lottad!

Jag har min gubbe!
Mina söner!
En go och rar "dotter" (min sons flickvän)
Jag trivs hemma!
Jag ska bli farmor och det ligger verkligen på +!

Vi är änglar med bara en vinge,
för att kunna flyga måste vi hålla om varandra!

Av Annelie - 13 augusti 2013 16:15

Gick därifrån med ett mvg och 1180kr fattigare. Tog 10 mg stesolid innan så nu är jag kaputt och ska sova en stund. Avslutar med ett stort godkänt åt tandläkare Anna och tandsköterska Jessica på porsönsfolktandvård.

Av Annelie - 11 augusti 2013 21:37

Ja nu är det kväll och gubben och jag ser golf... Inte mitt val, Lelle har ju böjelser för all sport och tydligt är att gossarna ärvt det. Så jag är omgiven av ...

...och ytterligare massor utav sport..., men vad gör det när han är under bar. Förresten så har han varit och fiskat i helgen men frysen blev inte fullare ändå. Undra varför!

Av Annelie - 10 augusti 2013 17:20

nu är mina Stockholms flickor på väg hem,
dom packar och plockar.
Jag börjar känna mig ensam!
Vad ska jag nu göra efter en hel månad med tokarna?

Av Annelie - 8 augusti 2013 11:40

Nu har det gått en tid och jag har varit i Göteborg på 1 1/2 års kontroll och samtidigt träffat "hjärtat" Ulli och hennes Micke. Den helgen var nå jävulskt rolig och trevlig, vi åt gott och hade det jätte trevligt.

Godingarna!

Och då var vi framme vid kontrollen! Jag fick godkänt, hade önskat vg men det kan jag ju inte få när jag inte har ngn kondis och bara ont i brocket. Har alltså en hel del att hämta igen bara dom opererar mitt brock och släpper ner tarmen (stomin) så jag får starta om.

Jag lovade att inte lägga ut denna bild på Facebook,
men vi pratade aldrig om bloggen så jag chansar.
Detta är två stycken i min Göteborgs familj som gjorde min tid trivsam på Sahlgrenska.
Underbart!

Under denna tid har vi även haft våran första grillfest på gården, en välkommen hem fest för våran vän Micke som blivit hemskriven efter en skoterolycka.

Några av de inblandade!

Vidare så har min älskling fyllt år och även detta mynnade ut i en liten grillning. Hade från början tänkt mig en överrasknings fest men orken falnade, så vi tog gemensamma beslut om ett litet party.

Nice!

Nu tänker jag avsluta för denna gång och då säger jag hejsvejs vi ses....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards