Alla inlägg under november 2015

Av Annelie - 17 november 2015 18:56

Även du är välkommen om du hittar hit, kram.

Av Annelie - 15 november 2015 16:08

Hej Veronica och läs nu allt detta med ett leende och tänk på vem som skrivit det.

Av Annelie - 3 november 2015 14:34

Hej och hå nu var det längesedan jag skrev något, det har ju just bara varit snuttifikationer. Så nu tänkte jag uppdatera er som läser denna blogg.

Jag har under de senaste veckorna varit under utredning både vad gäller hjärtat, diabetes och blodtrycket.
Det jag var mest orolig för var hjärtat och det var kanon starkt (än så länge), jag var nog säker på att det skulle vara skit. Kan bara säga att så glad har jag inte varit på länge.

Däremot har jag fått diabetes, cortisonutlöst, mot det äter jag tabletter och tar insulin.

Vidare har jag fått en till blodtrycksmedicin, en som sänker trycket och samtidigt håller hjärtat starkt.

Tackar min älskade vän som vi haft äran att ha hos oss, hon har under lättat för både mig och Lennart. Tack du sköna böna.


Biggan (stockholmsstjärnan) har varit upp till sin karl över helgen och vi fick äran att träffa båda två. Detta under en middag hos Jens och Madde. Förövrigt en riktigt trevlig gubbe.

Vi har alltså haft fulltecknat i flera veckor och som avslutning är jag/vi på väg till Uppsala för fistel operationen. Sitter på planet och skriver.

Angående våran lilla prinsessa så växer hon så det knakar och har förgyllt våra dagar mellan varven.

Nu ska jag lägga bort grodan (ipaden) för det är dags för landning, lägger ut detta senare idag.

Jag är skit less, provtagning, EKG, pratat med inskrivningssköterskan, blodtryck, puls, syresättning, läkarsamtal, lunch, träff med narkosläkaren och sjukgymnast... Förstår ni mig? Jag kan ju allt det där!

Nu ligger jag på hotellsängen och är lite chockad över att det är en så pass omständig operation som kommer ta drygt två timmar.

Kram till alla.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards