Alla inlägg under juli 2011

:)

Av Annelie - 31 juli 2011 23:39

JAG KAN BARA   !

DET ÄR FANTASTISKT MED EN GUBBE SOM MIN,

SOM FÖRÖVRIGT FYLLER TJUGOÅTTA ÅR IDAG!

SYSTRAR SOM MINA!

VÄNNER FRÅN "ALLTOM" OCH INGENSTANS!

VILKA UNDERBARA VECKOR JAG HAR HAFT OCH DET ÄR INTE SLUT ÄN!

SPECIELLT ATT UPPDATERA OCH MINNAS GAMLA OCH NYA TIDER MED MINA STOCKHOLMSDAMER!

VI HAR  ,  OCH VARIT HELT HYSTERISKA!

JAG HAR SKRATTAT SÅ ATT HJÄRTAT I PRINCIP HOPPAT HELT UR LED OCH

FÅTT INSE ATT JAG ÄVEN BLIR ANFÅDD AV FÖR MYCKE SKRATT.

VISSA DAGAR HAR KROPPEN BARA SKRIKIT "AJ" AV ALL MOTION SOM DESSA SKRATTSALVOR GETT!

    

NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MER JUST NU!

MEN BARA JAG TAR REDA PÅ DOM GODA STUNDERNA SÅ KLARAR JAG MER ÄN JAG NÅGONSIN TROTT ATT JAG SKULLE ORKA IGEN!

LÄGGER IHOP DATORN MED ETT LEENDE!



Av Annelie - 13 juli 2011 10:45

Nu blir jag väl lynchad!

"Herreminvärld" vad skönt att det inte är så hiskeligt varmt, mulet i går och sval vind idag - sköööönt!


Vad händer?

Inte mycket, svamlar lite hit och lite dit, Lelle har varit ledig måndag, tisdag och jobbar nu alltså resen av veckan sen har han semester.


Vad har hänt?

Jag dök in hos en kompis, Monica Dahlgren, som jag inte träffat på länge och då menar jag länge, hon vart lite lagom chockad! Ätit lunch på stan med goa vänner ena dagen och andra dagen med goa gubben :). Tagit lite prover som vanligt, även gjort gravtesten och jag är fortfarande inte "graverad". Hmmm! Tro nu inte att vi ens försöker bli fler det hör bara till medicinstudien jag är med i. Varit någon sväng till Sunderbysjukhus där svärfar huserat några dygn!


Vad kommer att hända?

Ja först och främst så får ju gubben semester! Vidare så ser jag fram emot att båda mina goa stockholmstjejjer dyker upp endera dagen, då blir det lite annars än det vanliga :). Några andra planer finns inte tillgängliga ännu...


Hamstra kärlek,

hamstra lycka,

det kan staten inte knycka.

Se hela bilden


 


Av Annelie - 6 juli 2011 18:02

För övrigt händer det inte så mycket, jag tar en dag i sänder! Knutar lite hit och lite dit, jag känner mig mer och mer bekväm med min älskade Knut. Nu saknas bara att gubben får semester och det är nära nu!

Lite ledig kommer han att vara, jag ska inte tjata ihjäl honom.


Av Annelie - 6 juli 2011 17:56

Måste ju bara göra ett litet inlägg!


Oh fantastiskt, Johan har tagit körkort idag!

      

Jippi, hurra vad jag är glad!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards