Alla inlägg under november 2013

?

Av Annelie - 30 november 2013 20:35

Ja det är frågan?

Av Annelie - 25 november 2013 22:03

Egentligen inget nytt! Remiss skickad till Uppsala! Först blir jag kallad till undersökning och konsultation sen en ny kallelse till operation och den blir om ett par månader (alltså ett halvår när det gäller mig). Dom kommer att försöka laga fisteln, dom kommer att laga brocket och flytta stomin till andra sidan och JA jag har ångest.

Alltså bara fortsätta leva med ont ett bra tag till!

Nu över till något roligare, jag har köpt nya julgardiner till tv-rummet idag. Min ängel till make har strukit dom och Jojje har hjälpt honom att få dem på plats.

Kramar till er alla och glöm inte att imorgon är en ny dag!

Av Annelie - 23 november 2013 13:55

...igen, urinvägsinfektion!

Av Annelie - 19 november 2013 11:58

...händer det ingenting, egentligen bara en lång transportsträcka. Ska på återbesök till kirurgen på måndag, blä, sen blir det att vänta 3-4 månader innan det händer något. Vissa dagar är värre än andra! Idag känns det som att hela tarmpaketet ligger längst ned i buken och arbetar så dom svettas. Gnäll, gnäll, gnäll!

Nu till något roligare! Snart får vi jul pynta våran "Mysan" (lägenheten) ordentligt för första gången, första året på länge som jag ser fram emot tomtar och stjärnor. Tror till och med att jag skall byta gardiner i tv-rummet!

Goa kramar till er alla!

Av Annelie - 15 november 2013 18:12

Surt att int kunna vara med när ett så härligt gäng åkt dit!

Marianne och Conny
Gällivare

Min älskade syster och svåger
Boden

Nu är dom där och
besöker Ikea,
äter gott gemensamt på någon trevlig restaurang,
dricker gott,
sover på vandrarhem,
äter frukost
och
åker hem var och en till sitt.
Alldeles lagom!



Jag och gubben har varit med ett år så jag vet hur trevligt det kan vara.
Men i år tack vare mig kunde vi inte följa med,
men nästa år är vi på!


Hoppas dom får en trevlig vistelse!

Av Annelie - 13 november 2013 20:25

...om rosor och taggar försvann men dom har inte varit många!

Av Annelie - 13 november 2013 20:21

Våran tradition är att köpa eller göra smörgåstårta och bjuda familjen att fira med oss, alla år utom ett och det på grund av en extra lång tagg. Nåväl det blev en hemmagjord i år, kära gubben och svärmor hjälptes åt med mina ord som inverkan och tårtan vart godkänd. Jag hade tänkt fotografera den men glömde bort det och nu är den näst intill slut.

Av Annelie - 11 november 2013 21:20

...bästa som kan hända en dag som den här, illamående, huvudvärk, ont och förövrigt tröstlös är när man får ett rart sms från sin make.

Du vet väl att jag älskar dig stig det och det värmde ändå in i själen. Allt gick genast mycket bättre, mindre ont, mindre ledsen alltså ett kärt sms kan göra under.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards