Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Annelie - 9 juni 2010 14:19

Hej och hå nu var det ett tag sen...


Ja nog är det full rulle, huset fullt   ! Det kanske låter som att jag klagar men det gör jag inte, visst är det jobbigt mellan varven men dagarna går fort. Med andra ord så har jag då inte långtråkigt! Det finns alltid någon att prata med och hjälp det får jag också!


PAH! Jag har nog inte uppdaterat att jag var till Umeå för ett par veckor sedan! Det går sakta men säkert framåt så jag fortsätter medicinera, ingen dropp historia än!   Det enda som hände var att jag fick order om stödstrumpor och så ökade dom vätske drivande tabletterna med fyra ggr. Jag har upptäckt att blir det för varmt är det lika jobbigt som det var när det var kallt, tur att det finns skugga. För nog längtar jag efter sol och värme i alla fall...  


I eftermiddag ska jag, Sandra och Adam sätta mina fina dahlior som jag fick av dom igår.


                                               Visst är dom fina?


Det blir inte så mycke blommor i år, men lite måste man ju ha!   


Nu är det dags att förbereda middag, det blir ris och kasslergratäng...


Kram till världen och grattis alla studenter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards