Alla inlägg den 1 december 2011

Av Annelie - 1 december 2011 18:33

Hej och hå jag har så skönt här hemma att jag glömt uppdatera bloggen, men det har i och för sig inte hänt speciellt mycket.


Jo! Jag var på första besök hos tandhyginisten i går och det blev inte något gjort eftersom att jag är en fegis. Dom ville inte ge mig midosolan (en dryck som är förtrollande bra för oss skrajsna) utan ett utlåtande från en doktor. Om det kan finns risker för andningsstop eller dylikt på grund av sjukdom.


Idag har gubben och jag varit till en dietist, vi vart väl inte direkt klokare när vi gick därifrån. Man ska äta massor med chips, godis och andra godsaker i massor och till det ska man dricka cola. "Not" om ni nu inte förstod det, men med andra ord sa hon inte något som vi inte redan vet.


Idag har även lilla hjärtat flyttat in på allvar, vi har alltså fått hem våran Opel Astra. Skönt nu är vi med egen bil!


Nej nu får det vara bra för idag, hockeyn börjar snart!  -



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards