Alla inlägg den 10 november 2012

Av Annelie - 10 november 2012 22:24

För en vecka sedan var jag på "tjejfest" och hade underbart trevligt, tack till alla medverkande.

Annars har veckan innehållit stomisköterske besök och kirurg besök där jag fick reda på att jag har ett brock vid stomin, alltså var det inte en muskel blödning som doktorn på vårdcentralen sa. Det kommer jag att få leva med fram till fisteloperationen är avklarad och tarmen släpps tillbaka om det nu blir en operation. Är det inte det ena så är det något annat, besviken är jag för jag tycker att det räckte med det som varit. Nåja det är väl bara att fortsätta att ha ont och dra på "smilbanden", visserligen har jag inte ont hela tiden och det är ju glädjande.

I slutet av veckan har jag haft feber och ont i halsen så vi får väl se vart det slutar, hoppas att jag slipper sjukhus.

OHHHHH vad skönt att ömka sig själv! Ibland behöver man det! Eller hur?
Sanning och säga så har jag mina fantastiska vänner och underbara familj att tacka för min ork!

» Jag kom, jag såg, jag segrade".

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards