Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Annelie - 26 augusti 2012 22:24

Igår var en kanon fin dag! Till att börja med åkte vi till Boden där det var skördemarknad, vi gick en liten sväng får nog acceptera att det egentligen inte är min grej. Vi storhandlade verkligen, vi köpte 2 kg mandel potatis från Grönland och 4 påsar "typ" mjuktunnbröd.

Svängarna till Boden smakar alltid gott, pannbiff i gräddsås garnerad med svamp och ost, färsk mandel och grönsaker, säger bara mmmmmmmums och tack Karin och Jan. ?

Vidare på kvällen var det dags för min första kväll utan hemmets trygghet, tjejfest hos Stod på tapeten. Vi åt och drack?, skrattade och drack ?, surrade och berättade anekdoter ur våra liv och hade super " duper" trevligt och drack ?. Ja som ni förstår hade vi jätte trevligt!

Menyn bestod av:
Förrätt - Svampsoppa
Varmrätt - Kyckling "gryta" och pasta
Efterrätt - Kladdkaks variant

Jag både åt och drack mer än jag gjort på väldigt länge ?.

Så idag har jag gått på sparlåga, bara en sväng och handla sen lugnet hela dagen!

Nu dags för medicin ?, påsbyte ? och sängen!
KRAM

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards