Alla inlägg den 18 september 2012

Av Annelie - 18 september 2012 20:12

Sitter i min soffa och mår ganska bra! Vi kvällsfikar med två fina "unga vuxna", våran älsta son Jens och hans pärla Madde är det som sällskapar med oss. Det blev efterrätt också, fruktsallad och vaniljvisp, mmmums!

*****

Jag har börjat med sjukgymnastik, phu, jag kämpar som bara den! Men jag kan lova att det går åt mycke energi och mycke självdiciplin. Men än har jag inte smitit ifrån, har varit där varje gång. Hela 3 gånger!

*****


Annars ser dagarna ut som vanligt, provtagningar, blåsövningar, "stomipås" problem, fika, middag och hockey. Elitserien har föresten börjat! Luleåhockey har startat upp med två vinster, det bådar gott tycker jag. Nu ser jag fram emot att Northlandbasket (Luleås elitserie damer) gör första uppkastet för säsongen, men det får jag nog vänta på ett tag. 

*****


Vad har jag då framför mig? Hu! Stor "underreds" undersökning, kartläggning av fistlarna och fistelgång inför en 4 timmars operation (efter nyår), 9 månaders kontroll på Sahlgrenska, vaccinering och vitalogram (spirometri). Sen är det bara det vanliga, provtagningar och sjukgymnastik.

*****


Den högsta lyckan i livet är vissheten om att vara älskad för sin egen skull,

eller rättare sagt:

att vara älskad trots att man är som man är.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards