Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Annelie - 1 januari 2013 15:33

Jag älskar vårat nya hem "Mysan", när jag kommer in genom dörren andas jag ut och tänker detta var ett bra beslut!

Vi har beställt en ny soffa som jag har ångest över, hmmm, är den för stor? Stor kommer den att vara men den var så förbannat skön så vi enades fort, den kommer att tillsammans med tv:n att möblera hela tv-rummet.

Nyårsafton firade vi tillsammans med fantastiska familjen Norlin i Boden, som jag sa om julafton så är det alltid lika trevligt att "hänga" med dom. Visserligen saknade jag våra "små" pojkar! Men den dagen när dom vill fira nyår med oss återkommer så småningom (hoppas jag), det är tur att mobilen finns så att jag kunde ringa till dom i alla fall.

Förrätt - räkbakelser
Varmrätt - kålbollar, smördegsinbakade oxfilebiffar med ost och svamp fyllning, potatisgratäng och tillbehör
Efterrätt - chokladfondant med hemmagjord blodapelsinglass
Vickning - janssonsfrestelse, som ingen orkade!

Jag har inga löften men ett stort hopp om ett friskt år, jag hoppas att vi alla får vara friska och bara njuta av livet. Jag hoppas att Jens och Johan får jobb och att dom älskar livet lika mycket som jag. Vi har haft ett par tre år av en del tråkigheter och sjukdomar, både akuta och inte akuta. Jag hoppas att min man känner samma lycka och lättnad som jag vad gäller våran nya situation, jag hoppas att han känner att ansvaret för allt inte bara hänger på honom ;) längre.



DEN ENDA SKILLNADEN MELLAN MIG OCH EN GALNING ÄR ATT JAG INTE ÄR GALEN!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards