Alla inlägg den 16 april 2013

Av Annelie - 16 april 2013 15:33

Dom här bilderna innebär kärlek!

Av Annelie - 16 april 2013 15:28

...på typ allt, jag gråter och gnäller, piper och tjurar, säger bara stackars familj! Hoppas detta är en övergående fas, jag vill bara vara jag och ingen bitter..., glädje och possitivitet passar mig bättre. Nu har jag kinkat klart, snart om inte annat. Det har varit jobbigt ända sedan brocket dök upp och gjorde livet surt. Men nu efter sista undersökningen trillade jag ned ännu mer, det blir svårare och svårare att se possitivt på tillvaron.

Av Annelie - 16 april 2013 15:13

...veckan skulle jag ta tredje hepatit sprutan och dom tog ett blodprov istället, men hallå där sade jag! Jag skulle ju få tredje vaccinet mot hepatit inte kolla om jag har nog med skydd! Oj sa dom förlåt vi gjorde fel och så kastade dom blodet och gav mig vaccinet.

Av Annelie - 16 april 2013 15:07

... Få ur mig mina tankar och självömkan annars orkar jag inte behålla mitt psyke!

Jag hade sett fram emot att cykla, gå, träna (lite i alla fall) i sommar, bada både ute, i badkaret och i bastun men inte blir det så! För att inte tala om att plaska med kroppen i systers pool med en kall i handen! Kan bara säga det känns surt!

Knut (mini crossern) får jobba hårt i sommar också, det är tur att jag har honom. Han kommer även i sommar att få följa med lite var som, stan, krogen, marknader och andra utflykter.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards