Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Annelie - 6 februari 2014 12:43

...var det ett tag sedan, resan till Göteborg och vistelsen där tog liksom knäcken på mig. Det är först nu jag börjar komma tillbaka! Men hur som helst så gör det inget, jag har ju klarat mig. Visst är det påfrestande men jag vet ju orsaken och då är det bara att skaka av sig och ta en dag i sänder.

Vad har jag då att förtälja om tiden som gått, jo Lennart har lagat kotlettrad i vanlig fryspåse istället för stekpåse. Gick det! Nä... Det luktade bränt plast i hela lägenheten! Men duktig är han! Han försöker ju i alla fall och det är mer än andra hade gjort.

Jag har precis avslutat en penicillin kur till mot urinvägsinfektion, där är ju också en orsak till trötthet. Jag blir så vansinnigt trött av penicillin! Det var en fem dagars kur men furadantin! Tyvärr känns det inte okay så det blir nog en ny kur till veckan.

I helgen ska vi vi titta på os och vidare i fjorton dagar, gubben har tagit OS-semester. Jag får alltså ha honom hemma i två veckor ohh så underbart! Jag mår gott när han är hemma!

På lördag blir det förmodligen en sväng till Boden, soffhäng med katterna Elvira och lille bror snyggo. Ja ok Karin och Janne kommer också att vara där, det var länge sedan vi umgicks och blev bortskämda.

Igår var jag med Klara medans Madde sprang i tvättstugan, vilken underbar unge hon är. Liten som hon är så har hon en väldigt bestämd åsikt. Hon kan verkligen lur farmor så hon får som hon vill!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards