Alla inlägg under januari 2016

Av Annelie - 11 januari 2016 23:56

...små kamrater och tack för i dag nu somnar vi alla sov gott... Hjälper inte det heller, JOHN BLUND VART ÄR DU? Ja det blir alfabetet baklänges! Öäåzyxwvutsrqponmlkjihgfedcba.

Av Annelie - 8 januari 2016 12:11

Tack för besöket Ann-Louise,
"kort" intensiv pratstund.
Alltid trevligt att ses,
kram.

Av Annelie - 6 januari 2016 23:28

Myggfritt!
Bilen vart inte ens varm,
Men vi var tvungna att handla.
Och glad är jag för det,
träffade goaste gladaste Monika.
Det är så synd att vi aldrig hinner träffas.






Återbesöket gick bra fick godkänt på sår fronten.
Fortsatt behandling, omläggning som tidigare,
vacken på låret varannan dag,
jumsken och perineum varje dag.
Fortsätta med antibiotika till nästa återbesök och
omläggningen sker i hemmet.

Av Annelie - 4 januari 2016 23:42

Helt klart så är han bäst, han gör till och med fotvård på mig fast jag bara surar och skriker. Fötter är nämligen också en av mina fobier, det är långt ifrån alla som får röra dem.

Av Annelie - 3 januari 2016 23:19

...John Blund.

Jag funderar mycket på våra gamla i familjen, det kommer ju den dagen... Inte för att jag tror på siffrornas påverkan, rätt vad det är springer jag iväg först.
Som min syster säger hipps, vipps så blir vi jordgubbar.



Imorgon blir det omläggning även av låret (där pumpen sitter), skönt för det kliar så förbannat. När det blir fler än två dagar mellan vilket det gör på helgerna är det som värst. På veckorna är det "bara" varannan. De två andra hålen läggs om varje dag, ljumsken och perineum.



Helgen inklusive nyår har varit lugna och sköna.

Av Annelie - 1 januari 2016 10:35

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards