Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Fullt upp!

Av Annelie - 21 maj 2010 12:22

Det känns som att det varit massor...


Ja dom sista dagarna har rullat väldigt fort och varmt är det fortfarande.   Det känns nästan som att en kall öl till och med hade varit bra för mig!


Vi var till Boden på lördag och grillade, Johanna var hemma och hälsade på. Vi fick grillspett, potatismos med en mängd tillbehör så allt var som vanligt både god mat och trevligt sällskap.


Vidare så har en kompis till Jens varit här några dagar, en jätte gullig tjej med en son på 4 år. Egentligen så är det en barndomskamrat som har dykt upp igen. En sak är då säker... vanan av småbarn har jag tappat, det har varit fantastiskt roligt men jag blir så trött!    Men vad gör det om hundra år! Sandra som mamman heter är då så duktig på att hjälpa till och plockar och donar, rätt vad det är så plockar hon ur diskmaskinen eller torkar av diskbänken osv. Hon har även en förståelse över att jag är sjuk och jag kan vara väldigt ömklig mellan varven, men hon klagar aldrig.


Nu sitter jag och Seb (Jens ex hund) och väntar på att Jens och Ice ska komma hem för jag ska vara hund vakt medans han går på möte. Seb vart less att vara  i lägenheten så han smet, det kom en dam och knacka på dörren och frågade om vi hade en hund på rymmen.  


Nu har jag pausat en stund för Jens, Sandra, Adam och Ice kom, så nu blir det ett tvärt slut den här gången...


Hej då    

 
 
Frokenotur

Frokenotur

22 maj 2010 21:45

Så gullig du är Annelie :)

http://frokenotur.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ann-Louise

3 juni 2010 07:19

Kan du sluta ha så fullt upp och berätta nåt roligt/intressant/spännande på din blogg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards