Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Annelie - 20 oktober 2010 11:10

Som en snigel då, men jag gör så gott jag kan :). Fantastiska värld! Jag har sovit som stock hela natten och vaknade med ett leend när Lelle och Johan for till jobbet. Tog mina tabletter och somnade om till kl 10, ohhhhhh så skönt. Klockan är nu 11.20 och jag har fått i mig mackor och kaffe och mår fortfarande relativt bra. Hostar, kraxsar och snyter mig men det blir bättre... sakta men säkert.


PAH - Sköterskan ringde tidigar och bekräftade nästa återbesök, det blir onsdag 3 november. Gruvar mig lite så här i förväg för det blir gång test och det lockar inte ett dugg, låter säkert konstigt i friska öron men för mig att gå i 6 minuter så långt som möjligt är "pest".

Hej och hå nu ringde doktorn och ökade medicinen, han ändrade även tiden för återbesöket det blir den 4 november i stället... Bra på ett sätt, dåligt på ett annat! Eftersom att Lelle hade tänkt följa så missar han inte någon hockeymatch men det kan vara svårare att få ledigt inför allhelgonahelgen! Vi får väl se tiden an!

 

Så länge det finns liv finns det hopp!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards