Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Annelie - 23 oktober 2010 10:34

Så skönt att kliva upp när gubben är hemma, ta en dusch i lugn och ro utan att vara orolig för att svimma av i ensamheten. Fy vad less jag är på att vara hemma, jag vill komma så långt att jag orkar fara och ranta lite själv. Men den kommer säkert så småningom, hoppet är det enda som ingen kan ta ifrån mig!


PAH - Jag blir lite rädd av att erkänna att jag faktiskt mår bättre men mer illa och illamåendet hör till biverkningarna på fågelfröna. Tänk om dom fungerar trots allt, det tog bara längre tid. Jag behövde kanske komma upp i en högre dos. Men jag törs inte hoppas för jag skulle bli så in i h...vete besviken om det bara är fantasier!


Basketen gick helt fel LBBK (luleåbasketbollklubb) förlorade med nästan 20 poäng mot Solna.

 

Vad händer idag? Det blir karrestek, klyftpotatis och gräddsås till middag och sen blir det hockeyderby, Skellefteå - Luleå.

 

En knuten näve kan varken ge eller ta.

Visa information

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards