Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Annelie - 1 januari 2011 16:38

Ja då var vi inne på ett nytt år! Vi avslutade det gamla med standard menyn potatisgratäng och oxfile´ tillsammans med svärmor, svärfar, Johan, Jens, Sandra och Adam. Anki och Anders dök förbi en sväng, likaså Teija och Magnus. Till tolvslaget var det gubben och jag, lugnt och skönt.


PAH - 8½ tyvärr :(, men jag ser fram emot den riktiga medicinen vecka tio, jag är nämligen övertygad (men inte säker) att jag äter fågelfrön. Humöret är ok, det är bara att acceptera läget och inte deppa ihop.

  

Från det ena till det andra, maten i torsdags var suverän! Ska ni ta catring så är SMAKA ett bra val, vi tog  en blandning mellan den Italienska buffe´n och buffe´bordet. Väl värt att prova! 

smakagott.se

 

Nu sitter vi och väntar på familjen G, det blir middag tillsammans idag oxå. Lennart och Tibbe har stått för matlagningen, "typ" pastagratäng med oxen från igår, sallad och tillbehör. Ser gott ut!

 

MARTIAL TREZZINI/scanpix

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards