Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Annelie - 29 januari 2011 11:25

Vilket snöväder vi har, riktiga lapphandskar!

Det är nästan så att vi inte ser grannarna (lite överdrift).


Middagen igår bestod av

älgstek,

pressadpotatis,

gräddsås,

ostsallad,

tomatsallad,

syltlök,

egen inlagd gurka

och

lingonsylt.

 Efter Lets Dance var det dags för kvällsmacka,

färsk fralla

och hemmagjord kräft och räk röra.

Riktigt gott alltihop!


Jag har sovit väldigt dåligt inatt så det blir inte något 40-års kalas för mig, Lelle får gå dit själv. Det är som själva faan att jag inte orkar hade faktiskt sett fram emot festen och det stora plusset är ju att det är i näreheten. Men, men sådant äro livet och rätt vad det är så tittar jag bara in en liten sväng.


Vad lyckligt lottad jag är! Och nu undrar ni varför... Jo för att jag har världens bästa familj, vad vore livet utan min lata son Johan, min otänkte son Jens och min älskvarda äkta hälft. Mina fantastiska systrar Karin och Kina.

De mest omtänksamma svärföräldra man kan tänka sig! Det är allt tur att jag har alla dessa människor för annars hade jag inte orkat med mig själv. 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards