Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Annelie - 2 februari 2011 11:41

Hugabuga... Man ska nog låta bli att läsa och begrunda allt! Jag har läst bloggen om hon som lungtransplanterats och det var inte kul läsning, för henne går det bra men inte för hennes vän som fick nya lungor samtidig. Han har fått gå till andra sidan! Livet är inte alltid så rättvist, unga människor som rycks ifrån oss på ett eller annat sätt. En släkting eller en vän som har hela livet framför sig, det är inte enkelt att alltid vara glad efter att någon lämnat ens sida. Jag sänder en stor stark kram till alla som bär på en sorg av något slag!


Nu för att tala om något annat så gick Ikea resan bra, köpte lite skrot av olika slag. "Typ" en sopborste, stekpanna, matlådor och lite annat smått och gott, det var nog mer en sällskapsresa för att se något annat än hemmet än en shoppingtur.

I eftermiddag ska vi till Boden med några garderober och med oss hem får vi två fåtöljer, ska bli kul att se om dom får plats hemma hos oss eller om dom bara kommer att vara ivägen.

I morgon blir det nog bara att ta det lugnt, det känns som att det varit full rulle i flera dagar nu. Så en vilodag passar bra! Fredag hoppas jag på umgänge med syster Kina, vi kanske en sväng till storheden för det är väl slut rea på kläderna och jag skulle behöva något nytt att ha på överdelen.

Förövrigt är jag jätte glad för min kompis Anneli har fått jobb! Det är en tuff branch att springa på arbetsförmedlingen, så när någon lyckas få jobb så är det ett under. Kul vännen...

Nu har mina grannar/föredetta grannar sovit i sitt nya hem för första gången, hoppas att det finns "buor" där. Nu tycker ni väl att jag är elak men jag kommer att sakna dom så in i norden, så lite elaka tankar måste jag få ha! Nåja, nog hoppas jag att dom får det bra och jag kommer ju faktiskt att kunna ta Knut och åka dit och hälsa på det är inte på andra sidan jordklotet som dom bosatt sig.  


  

Kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards