Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Annelie - 18 februari 2011 17:22

Två inlägg på en dag?

Idag har det varit en relativt bra dag,

 släkten har förgyllt den.

 Pratat länge i telefon med syster Kina

   

 Syster, svåger, mamma och pappa har varit förbi med kramar och go fika.

  

"Gilla"

Nu har vi precis avnjutit en god middag som hela familjen varit delaktig i.

Lelle handlade,

Jens gjorde hasselbackspotatis,

Johan skar, bankade och kryddade köttet.

Jag grillade och vispade ihop såsen,

gemensamt plockade och dukade vi.

Johan svängde runt dammsugaren och

Jens städade iordning i tv-rummet.

Alltså en trevlig eftermiddag

 som jag och gubben ska avsluta med kaffe hos Anders Thurfjell (granne)

som fyller år.

  

Kvällen ska vi tillbringa med Lets Dance

 och resultatservic från Lulebaskets match,

hoppas på 19 raka vinsten.

Men kul dom har redan vunnit serien!

    

Lulehockey vann matchen igårkväll och det blir nya tag imorgon!

  

Sen blir det...

  

    

:(

Av Annelie - 18 februari 2011 15:20

Lessen tjej (läs tant)!

Detta inlägg blir inte kul så det så...

PAH sköterskan ringde igår...

Många tårar blev det efteråt...

Kändes som att någon sparkade omkull mig,

men jag har rest mig upp idag.


Jag har tydligen missuppfattat hela skiten angående vecka 10, jag har misstolkat doktorn. Inte kul alls jag har ju sett fram emot nästa återbesök för att få den skarpa medicinen, som jag sagt en vår med biverkningar men en bra sommar. Men tydligen så ska jag forsätta med fågelfröna så länge jag inte blivit sämre! Men va faan jag har inte blivit bättre heller! Jag har förståss valet att kliva av studien med det att dom sätter in medicinpumpen istället, men jag vill inte ha någon apparat med någon jävla slang in i kroppen. VILL INTE! Hur ska man sova? Hur mycket krånglar det? Infektioner? Sjukhusvistelser? Har inte hört något gott om pumpfaan...

Mitt hopp står nu till att jag även missuppfattat även detta, nå det är bara att ge sig till tåls... Ingen tvingar mig att gilla läget men jag är ju faktiskt tvungen att acceptera det!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards