Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Annelie - 31 augusti 2011 14:06

Kom just på att jag ska sluta vara negativ, jag har faktiskt saker att se fram emot.

  • "Typ" att jag ska på Jägarna 2 till helgen!
  • Elitserien börjar snart!
  • Många som ska få smått!
  • Bjuden på 40-års fest!!
  • Eventuellt en Haparanda sväng med övernattning!

 Det finns säkert fler saker att se fram emot, dessa är dom jag kom på just nu.


Sen måste jag sluta vara negativ för det påverkar hela familjen, dom har det inte alltid så lätt. I "mångt och mycket" jobbigare än vad jag har det! Det är nog inte så lätt att leva med en sjuk människa!


Till den possitiva sidan av mitt liv hör:

  • Fantastiska systrar!
  • Hjälpsamma och omtänksamma vänner!
  • Svärmor som ofta hjälper oss!
  • Ett hem som jag trivs i, vilket är väldigt tur i och med att jag tillbringar mycke tid här.
  • En underbar make som orkar med mig!
  • Goa grabbar trots att dom kan vara till salu ibland!

Finns säker även här fler saker som jag inte kommer på just nu!


”En del människor gnäller alltid över att rosor har taggar,
Jag är tacksam att taggar har rosor”


Av Annelie - 31 augusti 2011 13:00

Min kompis kon och jag är lite bättre överens idag!

Men jag är så trött!

Måste skaffa mig något roligt att se fram emot!

Få motivationen tillbaka!


Att våga är att tappa fotfästet en stund,

 att inte våga är att förlora sig själv.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards