Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Annelie - 29 januari 2012 20:41

Jag har lovat Annelie att skriva några rader, Annelie har fått "samtalet" från Göteborg och är på väg dit nu.  Dom har lungor som dom tror ska passa henne, så nu får vi hålla tummarna och tänka många goda, positiva och kärleksfyllda tankar, och skicka dom till henne.....Operationen sker förmodligen i morgon förmiddag.

Genom stora syster Karin. (Uppdatering kommer)


Av Annelie - 29 januari 2012 13:04

Nu har jag stått på listan i 10 dagar och det kan ta 11 eller 111 kanske rent av 211 dagar innan dom ringer. Jag ljuger inte om jag säger att jag tänker på det "förtifjorton" gånger per dag, men jag har i alla fall inte mardrömmar om nätterna.


Hu, idag är en jobbig dag för min syster Kina och hennes gubbe Matz! Matz ska skrivas in på Umeå sjukhus för ett inte så roligt ingrepp, han ska oprerera bort ena lungan på grund av lungcancer. Ingreppet blir på tisdag eller onsdag, inte kul, jag ska hålla alla tummar jag har för att allt går bra. Tankar och styrkekramar till Matz!


Annars är allt som vanligt förutom att Johan jobbar och kör budbil, fantastiskt va kul. Hoppas bara att det blir lite varaktigt, men alla dagar som han jobbar är possitivt. Så vi har då varit utan bil för han har haft Whity till jobbet men vad gör det, vi gick (Knutade) till Ica en sväng och fick frisk luft och det är ju bara  bra.



Kramar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards