Alla inlägg under juni 2013

Av Annelie - 12 juni 2013 11:05

OHHHHH vad glad jag blev när "min" Eva kom förbi med dessa vackra blommor igår, hon är en raring som dessutom kom ihåg att min favorit blomma är gerbera.

Av Annelie - 7 juni 2013 10:19

...är det Maddes examensdag! Stort grattis till henne. Ska in till språklådan (hermelinen) och se henne kliva ut från skolan en sista gång, vilken känsla för henne.
Du fixade skolan galant trots nya visioner, miljoner kramar till dig.

Av Annelie - 5 juni 2013 14:03

Jag måste vända mitt "vara", jag måste börja se saker från annan vinkel. Undra om detta är den depression som alla pratar om, den som kommer efter ett stort trauma, det känns som att inget kan göra mig glad.

Sen får jag dåligt samvete och gråter för det trots att Jag har en hel del otroligt positivt och positiva saker och människor omkring mig.

Otrolig familj!
Friska barn!
Gullig svärdotter!
Fin lägenhet!
Trivs i lägenheten!
Go släkt!
Pengar som räcker runt!
Fantastiska vänner!
Fin (fd) sjukhus familj i Umeå!
Bra sjukhus familj i Göteborg!
Kanon rekreations ställe, Kusån!
Mat på bordet varje dag!
Mina vänner i Sthlm!
Fina gudbarn, träffar dom bara alldeles för sällan!

Jag kan fortsätta med hur mycket som helst som gör mig glad och ändå är jag låg.

Det som är bra är att jag vet att det kommer en dag när jag ser tillbaka på dessa veckor med ett leende och tänker det var bara en fas som jag skulle gå igenom!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards