Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Annelie - 5 maj 2014 14:16

...började trevligt! Jag fick besök av min vän, min kamrat och min föredetta granne, alla dessa är en och samma person - Ann-Louis.
För övrigt började jag en ny kur för urinvägsinfektion, tio dagar selexid.
När hon skulle hem dök prinsessan Klara med familj in. Vi stekte palt tillsammans och sen hade vi en trevlig kväll med let's dance.
Lördag förmiddag tog vi bilen till Boden, såg hockeyn, surrade och umgicks. Dom bjöd på god smörgåstårta.




Vidare till söndag! Madde och Lelle bakade jätte god limpa trots att dom hade en dålig arbetsledare (jag) som snurrade till allt.




Idag måndag har jag varit till kuratorn och gråtit, mycket av det vi pratade om var förlusten av vissa viktiga människor i mitt liv. Människor som hade varit en trygghet att ha, förlusten av orken att vända negativt till positivt blir bara värre och värre. Kasta bort energitjuvar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards