Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Annelie - 25 maj 2014 12:38

Morsdag
Farmor
Svärmor

Den dagen är man värd att bli ihågkommen!
I alla fall jag, haha.
Behöver inga paket eller gåvor,
bara ett kom ihåg.
Födelsedagar är bara en påminnelse till att det gått ett år!
Morsdag har man förtjänat,
Man har fött dom,
gött dom,
kämpat med dom,
fostrat dom
och älskat (älskar) dom.
Jag tycker att resultatet blev förbannat bra,
de är sociala,
omtänksamma,
fina unga vuxna.

Jag har varit väldigt bra på curling men la av med det för några år sen
och började flyga helikopter istället.




Farmor till go' prinsessan Klara.
Tror att hon är någorlunda nöjd med mig,
hon är ju visserligen inte så stor ännu,
en 5 månaders guldklimp kanske inte vet bättre.
Hon skrattar då oftast åt mig
och
jag tror att hon känner sig trygg med mig.
Hon känner att jag älskar henne.




Till sist så är det då Madde,
till henne är jag svärmor
och även där tror jag oftast att jag är lyckad.
Vi kan umgås på ett enkelt naturligt sätt,
vi kan vara förtroliga,
vi kan svamla
och vi kan bara sitta tysta.
jag tror att vi accepterar varandras fel och brister
(fast vi inga har, hihi),
vi är bekväma med varandra.

Nu får det vara nog med själv kärlek
man kan ju inte hålla på att skryta allt för mycket.
Då kan ni ju tro att jag är bäst!
(vilket jag faktiskt är, annars hade jag inte kommit så här långt...)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards