Alla inlägg den 24 september 2015

Mat

Av Annelie - 24 september 2015 19:35

Av Annelie - 24 september 2015 19:13

Jag är fortfarande glad, så glad att jag inte bölade när jag fick reda på operations datumet. Jag skrivs inte in förrän den 8/12-15, minst ett halvår försent. Tur att jag ringde efter Waldorf träffen för annars hade jag förmodligen gråtit en vecka, nu snörvlade jag bara lite.

Förövrigt mår jag ganska skit, men det som inte dödar härdar. Alltså pinket luktar apa, avföringen är torr som fnöske, mår illa (ej gravid), torrhosta (inte förkyld), samlar vatten så det skvalpar när jag går, bränningar i ryggen (typ njurarna), jag tror att jag kan fortsätta hur länge som helst, punkt huvudvärk (förmodligen blodtrycket), sockerkänningar (tror jag), ont i bråcket så jag tar rast och vila på golvet ibland.

Vad gör jag åt detta? Jo jag ringde vårdcentralen i morse men dom hade slut tider och hänvisade mig till akuten. Ringde lungmottagningen och ingen av mina doktorer var där så det var ingen idé att komma dit tyckte sköterskan, hon skrev iaf en urinodlingsremiss. Så pinka i burken och till vårdcentralen med detta. Vidare är det bara att ta nya tag imorgon, ringa 07.30 prick.

Men en sak är säker att vi har ätit en riktigt god middag idag, stektlax i grädd och ostronsås som serverades med ris, gröna ärtor och rivna morötter.

Och avslutningsvis ett ordspråk som figurerar på Facebook.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards