Alla inlägg den 5 december 2010

Av Annelie - 5 december 2010 10:27

Nu igen! Det har gått en hel vecka till, fantastiskt vad livet rullar förbi. Jag har inte varit på humör för att skriva på några dagar, dels har jag inte haft något att berätta och sen tappade jag nog tråden...


Mannnen från bostadsanpassningen tyckte att arbetsterapeften inte hade helt fel utan dom ska sätta in en trapphiss och hjälpa oss att göra så det är lättare att duscha för mig. Dom skall även göra lite ramper bland annat en upp på altanen för permobilen som jag ska få låna. Jag vet inte hur jag reagerade, visst vet jag att jag är sjuk men det blev så påtagligt helt plötsligt, jag försöker nog förtränga mycke mellan varven. Men jag anpassar mig så småningom!

PAH - en 6:a...

  


Igår var vi på kalas hos Adam, lillprinsen, han fyllde 5 år. Det var en trevlig stund! Mamma och pappa var med och det var väldigt otippat, det är ju inte riktigt deras grej.

  


Hur många av julkalendrarna kände ni igen?

(från tidigare blogginlägg)

 

Ha det väl!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards