Alla inlägg den 25 december 2010

Av Annelie - 25 december 2010 19:28

Ja idag är det juldagen! Vi började med storheden vid ett tiden, pappa ville ha sällskap vid inhandlandet av en laptop, efter det handling på Maxi, sen vidare till mamma och pappa för installation av datorn. Jag säger bara skönt att middagen var klar hos svärmor och svärfar för jag hade nog inte orkat börja med någon mat.

God Jul


Igår, julafton, vart kanon bra i mitt tycke! Vi började med att Tomten kom på besök vid elva tiden, kul att "återuppleva" honom. Han har inte varit hos oss på några år men nu hade vi all anlednig att önska hit honom igen för Adams skull. Det är väldigt speciellt det där med Tomten och barn, ögonen tindrar av förväntningar och spänning.

Sen begav vi oss till Boden för att umgås och äta julbord! Det tänker jag bara kommentera med att sällskapet var trevligt och att mina smaklökar dansade lambada :).


Imorgon bär det iväg till Umeå igen, taxin är bokad till klockan ett. Jag ser fram emot själva besöket men inte resan. Nåja det är väl bara att acceptera jag har som bekant inte kunskapen med att trolla mig dit så det är bara att sitta snällt i taxin.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards