Alla inlägg den 8 december 2010

Av Annelie - 8 december 2010 12:39

Nej det gör jag inte, vet alltså!

Det har varit två skitdagar i rad, men det hör väl till. Jag tycker att dagarna går långsamt! Undra om mitt sociala jag håller på att slockna eller om jag bara har blivit bekvämare än jag varit.

"Grisen" Ice får förmodligen ett riktigt bra hem på söndag, där kommer han att få finnas tills hans liv tar sin ände i ålderdom. Det känns otroligt bra, han slipper hatta hit och dit, nu får han ett tryggt hem och kommer att bli kvar där. Folk skaffar djur och skickar dom vidare till nya familjer alldeles för ofta, dom förstår inte alltid ansvaret när man skaffar en ny familjemedlem. Jens måste jag ta i försvar (vilket en förälder ogtast gör :)) för han kan omöjligt ha kvar hunden på grund av allergi (som är på väg mot astma) och om han mot förmodan skulle ha en liten gen av PAH i sig är risken större att den utvecklas om han inte sköter om sig. Så han får nog lära sig att leva utan husdjur...


Visa information


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards