Alla inlägg den 5 april 2010

Av Annelie - 5 april 2010 16:06

Goddag Bloggelie


Ja nu tänkte jag börja med att kommentera Påskaftonen i Boden hos syster Karin och svåger Jan som hade besök av dotter Johanna som bor i Ö-vik. Naturligtvis var även katterna Elvis och Elvira också hemma.

  Dom är för söta eller hur? Väldigt personliga!


Jag och gubben anlände vid 12 tiden. Sen kom Kent och Gunilla, Jannes bror och sambo. Vi vart serverade en mycket god hemgjord smörgåstårta!

   Dom kan sin sak, det vill jag lova.


Sen så småningom kom Anki och Anders, tyvärr kom inte Jens. Vi tog det lugnt ett tag i väntan på att det var dags för Påskmiddag. När det sen vart dags så var det en helt FANTASKISK middag med allt som hör till. Först var det olika sillsorter, ägg med två sorters toppning, gravad och rökt lax, räksallad och en hel del till. Sen kom huvudrätten med köttbullar och rödbetssallad, prinskorv, revbesspjäll, skinka och mimosasallad, leverpastej och en massa annant gott. Faktum är att jag var fortfarande mätt på Påskdagen!


Idag har min goa gubbe bakat mjukkaka på 1 ½ liter vätska, häftigt va? Nu slipper jag äta köpes bröd som jag är så less på, jag tycker att det blir en och samma smak till slut...

   Här jobbar han på, duktig är han!

   Här är resultatet, gott blev det!


  Kram för idag...





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards