Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Annelie - 12 juli 2010 14:01

Idag saknar jag min gubbe väldigt mycket!


Känner mig lite ensam! Men det går över, förmodligen så har det med tristess att göra. Borde inte känna så för Anki och Neo har varit förbi och även Teija och Magnus, men vissa dagar är värre än andra! Behöver nog ut och röra mig helt enkelt!


Nå från det ena till det andra så ska vi på middag hos Ann-Louise (våran föredetta granne) och Lasse! A-Ls kompis från Gävle är där, det ska bli kul att träffa henne. Sitta och ljuga bort en stund och slippa laga middag   , det blir kanon bra!


Igår hamnade vi i Boden helt plötsligt, Lelle och Janne var på travet och Karin och jag vände ut och in på livet. När vi kom hem drack vi kaffe hos Magnus och Teija, Magnus fyllde år i lördags.


Hu vad jag känner oro och medkänsla till alla inblandade, jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig elle hur man bör bete sig inför och "omikring" sorg och begravning. Har inte någon erfarenhet!


PAH=skit,vill inte ha det nå mer! Oron kommer förmodligen från den skiten också...


Kram till alla...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards