Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Frisk luft är...

Av Annelie - 22 februari 2011 17:30

Vaknade med en sjujävla huvudvärk som inte ville ge sig förrän jag fick frisk luft, "väder" är fantastiskt för kroppen. Jag har varit på promenad (kört Knut) ända till Miljögården (på Hersön). Jag mår så bra när jag får luft, kanske i kallaste laget men jag var tvungen det var så vackert ute. Anki dök in och frågade om vi skulle med på hundpromenad och jag kunde alltså inte neka till solen, både den på himlen och Anki. Måste smöra lite för henne så hon kommer ihåg mig vid sina promenader, kram till henne. Vi gick längst ner på Hertsön och svängde så vi kom till stallvägen och sen förbi kollonilotterna fram till miljögården där vi köpte en semla. Trevlig tur!


Knut har nu rullat i drygt 5 km och vi kommer nog att lägga en hel del kilometer bakom oss i framtiden. Det är härligt att det finns hjälpmedel och att jag kommit så långt i accepterandet av Knut.


Nu har vi precis kommit hem från middag hos svärmor och svärfar, vi vart bjudna på lasagne. Vi passade på att spela en chicago innan vi begav oss hem till soffan för att invänta Lulehockeys match mot Timrå och det enda vi kan göra är att hålla tummarna för en trepoängare.


Jag har ärvt ännu mer kläder, gilla, den här gången vart det 5 påsar. Men jag tar tag i dom imorgon är för trött nu. Kram till vännen som gör mig så glad...




 
 
Anneli

Anneli

22 februari 2011 18:18

Vad roligt att läsa att du å Knut blivit bäst polare :) Kram !

http://www.glamourtanten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards