Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Gubben!

Av Annelie - 27 februari 2011 12:22

NOLLGRADIGT UTE!



Ja då är det alltså söndag, helgen har kilat förbi trots att gubben varit i Stockholm och kommer visserligen inte hem förrän ikväll. Jag fick i alla fall se honom varje gång dom visade Luleås hejarklack igår, fantastiskt roligt att dom fick se en bra match och att det blev vinst.


Luleå basket fick stryk igår men man kan inte vinna alltid, att förlora är också en lärdom och dom hade ju tjugo raka vinster bakom sig. Dom kommer igen och jag tycker nog att det är deras tur att vinna SM-guldet, jag håller tummarna för det i alla fall.


Igår umgicks jag med Anki hela dagen, vi började med en sväng till Dollars och sen kaffe hos kära Teija och Magnus. "Hugabuga" vad jag saknar dom tokarna på gården, vi kanske inte umgicks varje dag men bara att se dom gjorde mig glad. När vi kom därifrån så beställde vi kinamat lagom till hockeyn och det var kanon gott, vi åt så vi vart så mätta att vi inte orkade äta upp godiset vi köpt till melodifestivalen. Så slutade den Lördagen, proppmätt, hockeyglad med melodifestivalen i huvudet!

   


Svärmor ringde och bjöd på middag, tala om tur! Johan är på träning och ska se en match direkt efter det, kommer alltså inte hem förrän vid 19 tiden. Jens ska inte heller äta hemma så jag hade blivit alldeles ensam till middagen om inte svärmor bjudit in mig. Ibland har man tur och det är skönt för det är ju bara "nästgårds". Enkelt och lätt att ta Knut och knuta dit...


Kram


 
 
Anneli

Anneli

27 februari 2011 13:00

Låter som du å Anki hade en riktigt myspysar dag tillsammans :) Kram

http://www.glamourtanten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards