Direktlänk till inlägg 27 april 2011

På plats!

Av Annelie - 27 april 2011 09:47

Nu är tapeterna på plats, det gick smidigare än jag trodde att det skull gå. Våra tapetserare har jobbat på bra trots sin ålder, 77 och 84 år, visst är det fantastiskt. Kan ni tänka er in i situationen att orka tapetsera och klänga runt väggarna när ni har nått den gedigna åldern? Det är alltså svärmor och svärfar som gjort jobbet och det blev helt okay, rent av bra!


Nästa bit är alltså golvet! Jag ska tjata ihjäl Micke för han hade tydligen någon kunnig människa att vända sig till. Om nu det skulle gå åt skogen kan ni väl hojta till om ni känner någon som kan sådant och inte kostar allt för mycket. Alltså billig mattläggare sökes!


Det ska blir kul att få allt på plats, har lånat gardiner av syrran med tulpaner på. Ja till er som känner mig så är jag ju inte så blommig, men tulpaner är helt ok, de är de enda blommorna jag kan tänka mig på hemtextilier. Det kommer att bli skitsnyggt!



Idag ska jag bara finnas tror jag, bara vara... Planera middag på sin höjd, för dom unga vuxna i familjen har hamnat i någon slags trans, det går verkligen i vågor för dom och just nu är det bara dom själva som gäller. "Curling" kallas det visst!

Jag kanske tar en liten knutning för vädret är underhållande, lite blåsigt men ändå skönt.


Citerar andra gör endast de som inte själva har någonting att säga! 


 
 
Ingen bild

Biggan

27 april 2011 20:36

Liten lastbil Luleå-Sthlm sökes!! Nähä är inte det här annonstorget? Kul att få se resultatet i erat kök någongång. På bloggen men helst in real. Vi börjar snart bli klar m målningen t mamma, nu ska bara transport av möbler och tant ordnas. SNART... 22/5 drar vi t Rhodos 2 veckor. Har unnat oss middag på grekisk restaurang idag. LÖN efter 2v torka! JÄTTE PKK

Annelie

29 april 2011 10:42

Vi är inte riktigt klara i köket men bilder kommer så småning om! Åhh vad förståndigt med resan den behöver ni. Blir det att hämta mamma sen då eller? PKK

 
Rosie

Rosie

29 april 2011 20:39

Vad för slags mattläggare? Vi känner en ung kille som är duktig på att lägga klickgolv. Han är utbildad snickare.
Hör av dig om du vill att jag ska kolla med honom.

http://rosand.blogg.se

Annelie

30 april 2011 09:39

Vi ska ut med klick golvet och in med matta, men tack ändå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards