Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Annelie - 5 oktober 2011 20:05

Nu kommer ett trist inlägg till :(,

jag har det så fantastiskt jobbigt!

JAG VILL VARA FRISK!


Något gott kommer ju faktiskt ur allt elände,

man får verkligen bekräftat vilka som är ens nära vänner.

Jag kan med glädje tillstå att jag har många :)!

"En riktig vän är en som träder in när övriga världen träder ut."

 

Jag ska öka på tablettmissbruket med ytterligare två små gula jävlar per dag, börjar ikväll och hur taggad är jag.

Not!


Biverkningar - värk i käkar, huvud, ben, mage vidare så har jag diarre och ansiktsrodnad. Alltså ingen förändring!

Mående - tycker nog att det stannat av eller rent av tagit ett steg bak...



Igår!

mot

  3-2

**********


Imorgon!

    mot

   ?-?

**********

Ganska tur att jag gillar hockey,

matcherna är ofta och det blir som att veckorna går fortare.


Min goa svärmor har varit och gjort min värld större, jag ser ut!

"Fönstrena" i tv-rummet är putsade!

Hurra!


"Jag har nästan alltid dåligt samvete och funderar starkt på att begå några rejäla skurkstreck som kan motivera det."

  




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards