Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Annelie - 12 oktober 2011 17:42

Hej alla mina bloggläsare, både nya och gamla! Kul att ni tittar in igen ;)!


Jag hade beställt taxi till kl 18.00 på måndag kväll, den kom inte förrän 18.30 För att uppdatera dom bloggläsare som inte vet så bor jag i Luleå och har mina återbesök och behandlande doktor i Umeå på norrlands universitetssjukhus "NUS".

Taxin var alltså sen och sen tror jag att chauffören var mörkrädd, han sänkte farten direkt vi fick möte och han var tvungen att slå av helljuset. Till råga på allt så tordes han knappt köra om en långtradare på dubbelfilig väg. Det är första resan som GPS:en visade en ankomst tid som var för tidig, man brukar ju alltid köra in tid!


Nå när vi kom fram så fortsatte äventyret med att "Rut" (Rut = min rullstol)ramlade sönder, hon tappade helt enkelt ett framhjul. Men det löste sig med hjälp av receptionisten på hotellet.

 

Vi fick oss kvällsfika, kaffe och smörgås! Men när vi vart hänvisade till vilken hiss vi skulle ta så visades vi till en där vi skulle vara tvugna att bära rullstolen  en trappa ned, så det var bara att återvända ner och ta en annan hiss. Väl på rummet så inser vi att läslampan flirtar med oss, den var alltså på väg att gå sönder! Japp när vi då äntligen låg nerbäddade i dom sköna hotellsängarna så inser vi att huvudgavelns vägg gränsar mot hissen... behöver ja säga mer?


Återkommer med medicinsk information i nästa inlägg! Fick just främmande av svärmor och svärfar!


   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards