Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Annelie - 16 oktober 2011 14:59

Super kul när det tittar in lite nya läsare och att dom sen ger kommentarer är en stor bonus. Till mina läsare som jag känner personligt vill jag också säga kul att ni pallar med att läsa om mig plus att ni träffar mig och får höra samma sak om igen.

Ja nu är helgen snart över, men bara 5 dagar kvar till nästa. Vad har hänt i helgen? Min kära syster och man har varit här och målat tillsammans med gubben, nu är det bara blombänkarna och hyllorna kvar. Ska inte glömma att svärmor ska ha en viss kredit i arbetet också, hon har varit här och målat tidigare i veckan och sen har hon lovat att sy om gardinerna som ska upp.  Jag ska sätta in bilder på vårat "nya" budgetrenoverade tv rum när det är helt klart, riktigt bra blir det :).

Och nu till PAH delen!

Ont!

Varken bättre eller sämre!

Men som vi säger i familjen -

vi tar en dag i sänder!

Tillsammans är vi starka!

*****


Till middag idag blev jag bjuden på karréstek, potatis och gräddsås med ingefära, han är duktig på att laga mat min gubbe.


KRAM 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards