Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Annelie - 4 maj 2011 14:50

Ja då har jag varit andra långresan med Knut, tur och retur Luleå city! Idag tog jag tid hur länge det tog och resultatet blev 20 min från våran dörr till Loet, smidigt kan man säga :).

Jag och gubben har unnat oss en lunch på Exotic och det är inte ofta vi "lyxar" till det på så sätt. Men ibland måste man få en lugn stund för sig själva, avhandla livet i annan miljö. När vi hade ätit klart så fortsatte Lelle att jobba och då dök syster Kina upp så vi tog en sväng på storgatan innan hon skulle hämta barnbarnet på dagis.

Snart kommer kära Biggan upp en snabbis, det ska blir super kul att träffa henne. Det blir väldigt långt mellan gångerna och värre kommer det att bli nu när hon flyttar ner sin mor till Stockholm. Nåväl tur är väl att vi vet var vi har varandra även om avståndet och träffarna stör oss, PKK till henne och dottern Mathilda.

Jens har varit och hämtat svärfär på Sunderbysjukhus, det vart en kort sväng för honom. Hoppas bara att dom har hittat vad som är hans problem, men jag är tveksam till det tyvärr.

Kram


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards