Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Annelie - 26 maj 2011 12:25

Jag skulle ju ta en "powernap" igår eftermiddag men så blev inte fallet, mamma och pappa dök förbi och firade Johan. Nåväl eftermiddagen fungerade i alla fall, hämtmat till middag och ett gäng fika gäster under kvällen.


Idag har Kina och Vincent förärat mig med sitt sällskap vilket uppskattas väldigt, det kan dom göra  som vana tycker jag. Vincent är en skön liten man och han tycker det är väldigt kul att "Knuta" tillsammans med mig.

   Härligt eller hur? Vincents mamma Jenny dök också upp en snabbis, ja nu när hon hittar hit kanske hon återkommer :). Jag är som bekant väldigt dålig på att hälsa på hos folk men dom är hjärtligt välkomna hit istället.


Resten av dagen? Vi ska till Storheden en sväng med svärmor, det blir Jula, Rusta, Willys och Maxi sen lär jag vara slut... men vad gör det jag kan ta det lungt imorgon!


Ytterligare en höjdpunkt i dag är en påse kläder   !

Nästa blir när jag får höra att Johanna har kommit fram till Boden och med det förstår jag att resan gått bra.


PAH tillståndet förändras inte, önskar bara att allt vore lite lättare. Men livet är i alla fall lättare i och med mina hjälpmedel!

        

             Rut                                Knut                                 Kurt

Mina kanon kompisar, visst är dom fina?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards