Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Biggan.

Av Annelie - 7 januari 2012 09:57

Alla helger har gått bra! Nyårsafton var väldigt lugn, vi firade den ihop med Anki och Anders fram till tiotiden. När dom gått såg vi film och väntade på tolvslaget och lovade varandra ett bra år sen blev det träff med John Blund.


Nu så här när vardagen snart dyker upp har vi precis skickat hem Biggan som varit här några dagar, fick ta fram "kökshandduken" en sväng sen hon åkt igår kväll. Under dom dagar hon varit här så har vi umgåtts och haft det super bra. Hon är en riktig pärla! Vi har träffat Hanna (min guddotter) både på hennes födelsedag (3/1) och en sväng igår.



Nu när vardagen kommer så har jag tid till kuratorn och tanläkaren, hoppas att kurator träffen hjälper mig att fördriva spökena i huvudet och alla hemska tankar som dyker upp då och då. Tandläkaren ser jag absolut inte fram emot, laga, skrapa tandsten och rengöra tandfickor hur kul låter det, men det är bara att utstå. Jag ska i alla fall bli djupt sederad (drogad) och ha en del grönt folk runt omkring mig.


Helgen kommer att bli lugn och det behöver jag för det tar på krafterna att vara aktiv och röra på sig vilket jag har kunnat eftersom att magen inte värkt. Jag har idag haft denna nål i 14 dagar och hoppas att jag kan ha kvar den minst en vecka till

Jag avslutar detta inlägg med ett stort leende till Biggan som förärade mig med en liten ängel som som ska vaka över mig och stort tack till er alla som läser mina rader.

 
 
Ingen bild

Anneli

7 januari 2012 11:33

God fortsättning å massor med kramar från glamourtanten :)

Annelie

8 januari 2012 11:02

Tack och det samma till er ;)

 
Ingen bild

susan busan

9 januari 2012 17:41

Du är bara för bäst - pösss å kjam å klapp i jumpen. Du klarar allt Anneli <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards