Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Annelie - 11 mars 2014 13:29

...touchen (felstavat eller?) spara inlägget, fortsätter nu!

Jo jag vet att den kommer tillbaka och nu har jag lovat mig själv att söka hjälp nästa gång! Tyvärr vet jag nog vad som händer! Det blir möjligtvis röntgen om dom tar mig på allvar, vidare får jag väl morfin och sen hemskickad. Men okay det blir ju dokumenterat.

Jag har nu haft/har en period med ensamhets känsla, jag är ensam, ingen förstår mig, trösta mig period.

Jag vet att det finns dom som har det värre!
Jag vet att jag inte är ensam, jag har min familj, jag har mina vänner, jag har min släkt.
Jag blir tröstad! Exempelvis så kom de unga och prinsessan Klara hit med frukost idag.
Jag vet att det är svårt att förstå mina känslor men det är lika svårt att förstå era! Människan vet inte hur andra tänker eller känner om situationer eller tillfällen. Det spelar ingen roll om man sitter i precis samma stol så är det olika sits för alla.

Där avslutade jag det kapitlet!

Vad jag har på G? Inte mycket! Kära syster ska få klippa till mig imorgon så att jag inte riktigt ser ut som en golvmopp när vi ska till kyrkan och ge Klarisen sitt namn i helgen.





Ojojojoj!
Skulle behöva städa!
Vill inte!
Måste!
Vill inte!
Ska!
Ska inte!
Okay jag röjer väl upp LITE då!
Men inte nu!
Sen!

Av Annelie - 11 mars 2014 13:02

Så skönt blev fri huvudvärken i helgen, hips vips vaknade jag utan och det kändes som en högvinst. Det trista är att den kommer tillbaka

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards