Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Annelie - 27 mars 2014 18:22

...skratt förlänger livet! Så är det ju sagt eller hur? Idag kan jag bjuda på ett!

Jag tog min "Knut" (mini crosser) och for till vårdcentralen för provtagning, allt gick bra ändå tills jag var framme. Jag skulle köra in mitt fordon och vips så hade jag kraschat in i rullstolar och stolar, jag satt fastkilade i dessa saker och kom mig ingen stans. En väldigt komisk bild måste det ha varit för när hjälp anlände så skrattade vi båda så tårarna rann. Når vi då väl hjälpts åt att få lös mig från rullstolarna så börjar sköterskan som hjälpte mig åter att skratta och det när hon såg regskylten på "Knut", fartdåre står det.

Vidare så tog jag alltså min könummerlapp och väntade på min tur när det då blev det satt min hjälpande hand där i kassan och skrattet fortsatte. Jag hörde henne hela vägen bort till provtagningen.

Jaja proverna vart tagna! Det var rara Cecilia som stack mig, även hon fick skratta när jag berättade om insidenten i foajén.

Nu sitter jag ner i min fåtölj och ser på mina ben hur blåmärkena växer fram.












KRAM TILL ALLA!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards