Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Söndag, oväder och rastlös...

Av Annelie - 18 juli 2010 14:06

Men då är ju frågan!  Vad orkar jag med?


Igår var inte någon bra dag, mådde skit hela dagen! Vet inte riktigt varför! Gjorde inte något speciellt dagen innan, för om så hade varit fallet så hade jag förstått. Tar jag ut mig ena dagen så är det skit dagen efter. Tycker nog bara att livet är orättvist på alla sätt! Tänker inte fortsätta utveckla det, för då blir jag bara ledsen... men orättvist är det...


Idag är det något bättre, men då har jag bara suttit här i soffan och chillat.  Men nu är jag rastlös, vad ska man hitta på? Ringde Jesse men han svarade inte, annars hade en utflykt dit varit okay. Två saker på en gång, krama och träffa store man och fått sig en kopp kaffe  .


Från det ena till det andra så har Biggan, min kära vän som bor i Stockholm åkt hem nu efter ett par veckor här i härliga Luleå. Hennes dotter Matilda "Mattis" stannade bara en vecka och henne han jag inte ens träffa. Biggan byter bara plats med min andra väninna Ingela som också bor i storstan, hon kommer imorgon om jag inte kommer ihåg fel... (eller var det tisdag). Det är kul att vi har kvar varandra trots avståndet.

   Matilda söt som en docka   .

   Ingela, Mia, jag och Biggan.


Måste muta kära syster Karin i veckan, hon måste klippa till mig :). Kan inte visa mig i kyrkan på fredag, jag ser ut som ett troll. Inte för att det har någon betydelse hur man ser ut, olyckan har ändå inträffat och begravning är det hur som... Jag kan bara inte fatta att Tobias inte finns.


Nej nu vart jag så trött av allt skrivande så jag tror att jag ska ta en power nap på soffan...


Skrivs så småningom...



 
 
Ingen bild

Biggan

18 juli 2010 23:30

Nu lilla Alie-bengali är jag hemma. Oj oj det känns som om vi får träffas så lite varje gång. Mindre och mindre när man måste vara "barnvakt" åt sin egen mamma. Men du, vad präktig jag såg ut på bilden. Som en fotbollsspelare med tofsar under armarna. Hade velat surra med dig och Ingela samtidigt. KRAM till världens bästa Annelie och Lelle och gull-Johan och Jens, Sandra o Adam + Ice så klart.

 
grannen

grannen

19 juli 2010 19:50

Asså snart är det väl ändå dax för Wirre igen! Trevlig blogg du har...hehehe

http://URL

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards