Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Slut, färdig och ljuvligt trött!

Av Annelie - 14 april 2011 19:50

Vilken härlig dag! Idag har jag och Knut tagit första långsvängen, det blev tur och retur till gamla lassarettet. På väg hem stannade vi och drack kaffe hos Teija, alltid lika kul att surra bort en stund med henne. Jag ringde Jens på väg hem så han tog en promenad och mötte mig och när vi kom hem satt vi ute i säkert en timme tillsammans med Kenneth. Så jag är så trött, färdig och slut men på ett verkligt behagligt sätt, syre, väder och trevligt sällskap har den inverkan på mig.


Runt omkring är alla förkylda eller har magsjuka, men tack och lov har inte jag/vi drabbats. Hoppas att vi klarar oss, jag orkar inte bli sjuk! Krya på er alla "rödnästa" och illamående människor... 


Om du läser detta Biggan så tycker jag att du ska vara hemma någon gång när jag ringer, har nu provat tre kvällar irad. Skärp dig och sluta yra omkring!



Vidare så blir det framstet i köket varje dag!

Det går sakta men säkert :)!


 
 
Rosie

Rosie

14 april 2011 21:33

Det var kul att träffa dig idag även om ingen av oss hade tid att surra :)

http://rosand.blogg.se

 
Ingen bild

Biggan

14 april 2011 21:45

Jag är ju också i målarsvängen... Efter jobbet är det mammas lgh i äldreboendet som ska målas. Sovrum och vardagsrum. Sen alla lister som ska skrapas och målas. Många sena kvällar och mycket kvar. Men det blir fint. Sätt i en bild när ni blir klara. Härligt att du kan Knuta så långt! Här har sopbilarna farit fram, krokus och blåsippor blommor. Livet har kommit tb. PKK

Annelie

15 april 2011 11:35

Ohh va kul, jag visste inte att det var klart med lägenheten. När får hon flytta in? PKK

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards