Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Halva veckan...

Av Annelie - 18 maj 2011 11:50

Ja nu har halva veckan gått! Dagarna går fort fast tiden långsamt, hur jag nu ska få ihop den förklaringen om någon frågar.

  

I måndags var Jens och Johan och hjälpte Biggan från Stockholm, dom körde två lass till kronan. Hon har mycket att ro iland, men det löser hon galant i slutändan. När vi var på väg hem ringde mamma och pappa dom stod på gården och ville ha kaffe, det är kul när dom dyker upp. Tyvärr blir det inte så ofta! Jag har i och för sig bilen hemma på dagarna men det är så in i "helvete" jobbigt att köra och snabba rörelser blir jag så anfådd av att jag måste stanna. Men det är svårt att förstå för dom som inte sitter i min situation!

    

Teija och Magnus tittade också in en sväng på eftermiddagen, längtar tills det blir väder så att jag kan ta Knut och ta mig dit och se hur deras renovering går.

  

Igår blev det inget vettigt gjort!

  

Idag opereras min systerdotter, så jag sitter som på nålar och väntar på samtal om hur det gått. Hon ska ta bort en tumör stor som en tennis boll från underredet. Läkarna har sagt att den är av karaktären inte spridningsbar och det är ju fantastiskt tacknämligt. Den lär heller inte vara av den "farliga" sorten! Tankar och kramar till henne! När hon blir utskriven kommer hon upp till Boden för rehabilitering hos mor och far och till saken hör är att dom är super duktiga på att ta hand om sjuklingar...

  

Just nu sitter jag och väntar på Helena, hon skulle dyka in fram och just. Har inte träffat henne på länge i och med att hon varit på resande fot till Italien med sin dotter "Izze".


För övrigt blir det ytterligare en lugn dag, har haft en period som vartit trög och ännu mer orkeslös. Men det är som sagt ingen fara för jag har en fantastisk familj som stöttar och hjälper mig, jag behöver bara titta så är det någon som ställer upp på en gång. Kärlek till dom...

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards