Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Redan onsdag!

Av Annelie - 25 maj 2011 12:44

Ja nu har halva veckan rusat iväg igen! Fort går det!


För att åter gå till måndagen så var chefen här för att önska glad sommar och säga hej då i och med att hon idag får pension. Hon hade med sig en vacker blomma och en operatårta, vi pratade en timme drygt om ditt och datt. Riktigt trevligt!


Johannas operation gick bra hon fick komma upp på avdelningen bara någon timme efter ingreppet. Jag glädjs med henne! Nu är hon utskriven och på väg från Ö-vik till Skellefteå i första hand, sedan vidare till mor och far i Boden. Hoppas att hon orkar köra och framför allt att hon tar det lugnt :), dom har ju faktiskt nyss skurit i henne.


Igår chockade vi Kjelle och Marita med ett besök, vi passade på för vi var ändå i taxibranchen åt svärföräldrarna som skulle till några bekanta och bada bastu. 


IDAG FYLLER VÅRAN JOHAN 20 ÅR! Hipp hurra för att det inte syns på oss att tiden går, eller? Nåväl det blir tårtkalas i eftermiddag och säkert lite struligt så jag ska ta soffläge på en stund. Måste invänta att besiktnings gubbarna kommer och kollar trapphissen först, för övrigt har den fått namnet Kurt.

Tjuras inte, åk och far!

Gör inte affär av allt

utan "tänk" jag orkar!

Det är värt att vara possitiv,

livet blir ljusare då!




 
 
Ingen bild

Marita

25 maj 2011 15:56

Det var jätte kul att ni tittade över....Ge Johan en födelsedagskram från oss. Hoppas allt är bra med Knut o Kurt hahahahah Må så gott så höres vi, kram kram .....=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards